درمان ESRD در سالمندان بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای ESRD در سالمندان بدون دیالیز چیست؟ مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله بسیار شدید است، در این مرحله بیشتر از عملکرد کلیه از دست داده اند. به طوری که تقاضا از مردم به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. معمولا، دیالیز توصیه می شود خواهد شد، اما برای افراد کیفیت زندگی خود ممکن است تا حد زیادی تحت تاثیر آن قرار، به طوری که آنها مشتاق به پیدا کردن بعضی از راه های دیگر است که می تواند آنها را زنده بهتر بدون دیالیز کمک کند.

دیالیز می تواند زباله به سرعت از بین بردن، تا حدی، آن را به سرعت به بطور منظم احساس درد و رنج است. حتی اگر دیالیز می تواند حذف سموم، آن را تا بسیاری از عوارض جانبی و ممکن است در دیگر مشکلات دیالیز شود. دیالیز می تواند کیفیت زندگی بیشتر باعث خستگی، نوسان فشار خون، مشکلات با دسترسی عروقی، عفونت تاثیر می گذارد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهبود و نوآوری از سنت طب چینی است. این ماده چینی فوق العاده ریز در هم شکسته و بسته بندی در دو کیسه. و سپس بیماران دراز کشیدن بر روی دو کیسه. بنابراین، ماده فعال را می توان به راحتی توسط بدن ما جذب، پس از آن می تواند عملکرد کلیه از ریشه تعمیر.

هدف از این درمان است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی، تعمیر سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازسازی ساختار طبیعی کلیه. این بیماری نارسایی کلیه توسط ضد التهاب، انعقاد ضد، گشاد رگ های خونی، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی.

آن را در میان مردم در تمام سنین در دسترس است، به خصوص برای افراد مسن، به دلیل آن است خارج استفاده شده است و دارای عوارض جانبی هستند.

برای بیماران ساله، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند بافت کلیه باقی مانده تقویت، اما همچنین می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده ترمیم و حفاظت از آنها از اینکه توسط نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد درمان ESRD و یا دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل می باشد. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/esrd-treatment/1425.html





:: برچسب‌ها: ESRD درمان، دیالیز، درمان بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: